INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES:

Używamy plików cookies w celu dostosowania wyświetlanych informacji do indywidualnych potrzeb użytkownika oraz do celów statystycznych.

W programie wykorzystywanym do przeglądania internetu użytkownik może zmienić ustawienia cookies. Korzystanie z naszego sklepu bez zmiany tych ustawień oznacza, że mogą one być zapisywane w pamięci urządzenia.

close

Najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość zakupów w siedzibie firmy?

Nie ma takiej możliwości. Jest to sklep internetowy i towary w nim dostępne można zakupić jedynie poprzez złożenie zamówienia na stronie sklepu.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Oczywiście, jednakże dopiero po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny odbioru. Jeśli zamówienie ma być opłacone przy odbiorze należy mieć równo odliczoną gotówkę.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Ze sklepem można skontaktować się drogą mailową 24h/dobę - postaramy się odpisać najszybciej jak to możliwe.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty wysyłki wyszczególnione są w zakładce Dostawa i płatności.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Oczywiście. Należy jednak w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zgłosić nam ten fakt mailowo oraz odesłać zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienie jest kompletowane w ciągu 48h od potwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym. Do tego należy doliczyć czas przesyłki, zależny od wybranego dostawcy.

Jak mogę zapłacić za towar?

Za towar można zapłacić przelewem na podany numer konta. Wpłaty zlecone z konta internetowego zazwyczaj powinny dojść na konto sklepu tego samego lub następnego dnia roboczego (polecamy stronę www.kiedykasa.pl - łatwo sprawdzić o której mniej więcej godzinie przelew znajdzie się na koncie firmy). Przelewy dokonane w okienku pocztowym zazwyczaj dochodzą dopiero po kilku dniach! Należność za zamówienie można także uiścić u listonosza/kuriera w momencie odbierania paczki (przesyłka pobraniowa).

Czy muszę się logować aby dokonać zakupów?

Można dodawać przedmioty do koszyka bez logowania. Dopiero w momencie chęci zakupu wybranych towarów system poprosi o zalogowanie bądź założenie konta.

Czy mogę złożyć zamówienie e-mailem?

Nie ma takiej możliwości. Przykładamy dużą wagę do tego aby stan magazynowy się zgadzał, aby nie dochodziło do sytuacji, że klient zamówi towar, którego nie ma. Zamówienie można składać wyłącznie poprzez sklep internetowy, gdyż wtedy nasze stany magazynowe zmniejszają się automatycznie i nie powinno dojść do sytuacji, że zamówionego towaru zabraknie.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Przy każdej zmianie statusu zamówienia będą wysyłane informacje mailowe na jakim aktualnie etapie jest zamówienie.

Jakie występują formy dostawy?

Przesyłka może zostać wysłana firmą kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W obu przypadkach istnieje możliwość wysłania po przedpłacie na konto (po zaksięgowaniu przelewu na koncie firmy) lub za pobraniem (łączna kwota za zamówienie i przesyłkę opłacana jest gotówką u kuriera lub listonosza kiedy przywozi zamówienie). Szczegółowy cennik można znaleźć w zakładce Płatności i dostawy

Co to są kupony rabatowe?

Kupony rabatowe pozwalają zmniejszyć wartość zamówienia o wysokość rabatu jaki jest do danego kuponu przydzielony. Kod z kuponu należy wpisać w odpowiednie pole podczas składania zamówienia.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście. Jeśli tylko w danych kontaktowych będzie nazwa firmy i numer NIP, a w formularzu zamówienia zostanie zaznaczona opcja "faktura". Bez takich informacji wystawiony zostanie paragon fiskalny.

Jak zmienić moje zamówienie?

Nie można zmienić złożonego zamówienia - związane jest to z systemem stanów magazynowych. W takim przypadku zamówienie należy anulować i złożyć kolejne.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Proszę jak najszybciej wysłac do nas maila. Anulujemy zamówienie w naszym systemie.

Gdzie jest moja przesyłka?

Na prośbę Klienta możemy podać numer nadawczy przesyłki - czasem listonosz zapomni zostawić awizo i wtedy warto się samemu dowiedzieć w lokalnej placówce pocztowej, czy przypadkiem nie czeka na odbiór. Niestety w przypadku wysyłki Pocztą Polską wszelkie reklamacje możemy zgłaszać dopiero po 14 dniach od daty nadania.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Proszę do nas napisać maila i dokładnie opisać na czym polega problem, w miarę możliwości dołączyć zdjęcie przedstawiające wadę produktu. Postaramy się jak najszybciej znaleźć jakieś rozwiązanie problemu.

Kto ponosi koszty odesłania produktu?

Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

Co zrobić, gdy paczka lub towar jest uszkodzony?

W przypadku uszkodzenia przesyłki najlepiej wraz z listonoszem lub kurierem spisać protokół - to bardzo ułatwi i przyspieszy proces reklamacyjny, choć nie jest obligatoryjne. Następnie należy przesłać mailowo dokładny opis przesyłki, koniecznie wraz ze zdjęciami na których dobrze widoczne są uszkodzenia. Prosimy także o informację, które przedmioty w związku z nienależytym traktowaniem przesyłki nie nadają się do użytku.


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

eBiuletyn-Newsletter

Copyright © Wszystkie prawa zastrzeżone Lunea.pl
Na silniku Prestashop™